خطبه های رهبر انقلاب در نماز جمعه تهران

مراسم بزرگداشت پرچمدار مقاومت شهید سیدحسن نصرالله از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی در مصلای امام خمینی تهران برگزار شد و از لحظاتی پیش خطبه های معظم له در نماز جمعه تهران آغاز شد.
کد خبر: 6202
زمان انتشار: 13 مهر 1403 ساعت 17:43:27
خطبه های رهبر انقلاب در نماز جمعه تهران

 

مراسم بزرگداشت مجاهد فی‌سبیل‌الله و سیّد عزیز امت اسلامی، شهید حجت‌الاسلام والمسلمین سیدحسن نصرالله و همراهان ایشان از جمله سردار شهید نیلفروشان از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی در مصلای امام خمینی (ره) برگزار شد.

 

درهای مصلای بزرگ امام خمینی (ره) از ساعت ۵:۳۰ صبح به منظور برگزاری مراسم بزرگداشت سیدِ مقاومت سیدحسن نصرالله و همچنین اقامه نماز جمعه به امامت حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب بر روی عموم مردم گشوده شده است و مردم عاشق ولایت ساعت‌ها قبل از اینکه درهای مصلی باز شود خود را به محل برگزاری مراسم رسانده بودند.

هم اکنون سیل خروشانی از جمعیت خود را به مصلی رسانده‌اند و هر لحظه به تعداد جمعیت افزوده می‌شود، از زمان باز شدن درهای مصلی، ازدحام جمعیت بسیار بالاست.

نمازگزاران در حالی که عکس‌های رهبر معظم انقلاب، شهید سید حسن نصرالله، شهید سردار حاج قاسم سلیمانی و شهدای مقاومت و … را در دست دارند به سمت محل برگزاری نماز در حال حرکت هستند.

 

پخش زنده صحبت‌های رهبر معظم انقلاب در شبکه های خبری منطقه

بیانات رهبر معظم انقلاب در شبکه‌های خبری منطقه به صورت زنده پخش شد و بسیاری از کشورها همچون پاکستان تمامی شبکه‌های خود را به پخش این بیانات اختصاص دادند.

پخش زنده صحبت‌های رهبر معظم انقلاب در شبکه های خبری منطقه

پخش زنده صحبت‌های رهبر معظم انقلاب در شبکه های خبری منطقه ‌‌‌‌‌

 


 

ترجمه خطبه عربی رهبر انقلاب در نماز جمعه امروز تهران

ترجمه خطبه عربی رهبر انقلاب در نماز جمعه امروز تهران منتشر شد. از اینجا می‌توانید این بیانات را مشاهده کنید.

ترجمه خطبه عربی رهبر انقلاب در نماز جمعه امروز تهران‌‌‌‌‌‌


 

لحظاتی از گفت‌وگوی رهبر انقلاب با مسئولان نظام در پایان اقامه نماز جمعه امروز

لحظاتی از گفت‌وگوی رهبر انقلاب با مسئولان نظام در پایان اقامه نماز جمعه امروز

 

‌‌‌‌‌‌‌


 

شبکه NTV ترکیه: ایران اقتدارش را به نمایش گذاشت

خبرنگار شبکه NTV ترکیه گزارش داد: ما حضور بی نظیر مردم در نماز جمعه تهران را شاهد هستیم . آیت الله خامنه ای خطبه‌های ظفر و پیروزی ایراد کرد.

شبکه NTV ترکیه: ایران اقتدارش را به نمایش گذاشت

پیام آیت الله خامنه ای به دنیای اسلام پیام وحدت بود. آیت الله خامنه ای تاکید اگر بار دیگر لازم باشد، این بار با شدت پاسخ می‌دهیم.

خبرنگار این شبکه سخنرانی امروز مقام معظم رهبری با حضور گسترده مردمی و سفر وزیرخارجه ایران به بیروت را نمایش اقتدار جمهوری اسلامی ایران توصیف کرد.


 

پایان نماز جمعه تهران به امامت آیت الله العظمی خامنه ای

نماز جمعه تهران و نماز عصر به امامت رهبر انقلاب اسلامی لحظاتی پیش پایان یافت. جمعیت در حال قرائت دعای فرج هستند.

 

 


 

صفوف نماز جمعه تا ورودی تونل رسالت

صفوف نماز جمعه در اتوبان حکیم به ورودی تونل رسالت رسید.

 

 


 

لحظاتی از اقامه نماز رهبر انقلاب و حضور پرشور مردم در نماز جمعه تهران

لحظاتی از اقامه نماز رهبر انقلاب و حضور پر شور مردم در نماز جمعه تهران

 

 


 

رهبر انقلاب: مقاومت، رژیم صهیونی را هفتاد سال به عقب برگرداند

رهبر انقلاب هم‌اکنون در خطبه‌های عربی در نمازجمعه تهران: طوفان اقصیٰ و مقاومت یک‌ساله‌ی غزّه و لبنان، رژیم غاصب را به جایی رساندند که مهم‌ترین دغدغه‌اش، حفظ موجودیّت خود است؛ یعنی همان دغدغه‌ای که این رژیم در سال‌های اوّل ولادت نحسش داشت. این بدین معنی است که مجاهدت مردان مبارز فلسطین و لبنان توانسته است رژیم صهیونی را هفتاد سال به عقب برگرداند.

 

 


۴ ساعت قبل

۱۴۰۳-۰۷-۱۳ ۱۲:۴۴

 رهبر انقلاب: مقاومت پیروز خواهد شد

حضرت آیت الله خامنه ای اظهار داشتند: در تابستان ۱۳۶۰ هجری شمسی در ایران اسلامی چند ده شخصیت برجسته ما ترور شدند یکی از آنها سید محمد بهشتی و رئیس جمهوری مثل رجایی و نخست وزیری مثل باهنر بود و ترور کردند آیت الله مدنی و هاشمی نژاد را. اینها هرکدام از ستونهای انقلاب به حساب می‌آمدند اما مسیر انقلاب متوقف نشد.

 

امروز مقاومت در منطقه با این شهادت‌ها هرگز عقب نخواهد نشست. مقاومت پیروز خواهد شد و مقاومت در غزه چشم دنیا را خیره کرد و به اسلام عزت بخشید.


 

رهبر انقلاب:عزاداری ما برای سید حسن نصر الله از جنس عزای سیدالشهدا درس دهنده است

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای بیان فرمودند: لازم دانستم تکریم از برادرم و عزیزم و مایه‌ی فخرم، چهره‌ی محبوب دنیای اسلام، و زبان گویای ملّتهای منطقه، گوهر درخشان لبنان، جناب سیّدحسن نصراللّه (رضوان اللّه علیه) در نماز جمعه‌ی تهران باشد، و تذکّراتی هم به عرض همه برسانم. مخاطب این خطبه همه‌ی دنیای اسلام است، ولی ملّت عزیز لبنان و فلسطین مخاطب ویژه است.

 

ما همه در شهادت سیّد عزیز، مصیبت‌زده و عزاداریم. این، فقدان بزرگی است و جدّاً ما را عزادار کرد. البتّه عزاداری ما به معنی افسردگی و پریشانی و نومیدی نیست؛ از جنس عزاداری برای سیّدالشهدا حسین‌بن‌علی (علیهما السّلام) است؛ زنده‌کننده، و درس‌دهنده، و انگیزه‌بخش، و امیدآفرین است. محبوبیت شهید نصرالله فراتر از لبنان و ایران و کشورهای عربی بود.


 

آغاز اقامه نماز جمعه توسط رهبر انقلاب

نماز جمعه تهران به امامت رهبر انقلاب اسلامی آغاز شد.

 

 


۴ ساعت قبل

۱۴۰۳-۰۷-۱۳ ۱۲:۳۹

رهبر انقلاب: ما در انجام وظیفه نه تعلل می‌کنیم نه شتاب‌زده می‌شویم

حضرت آیت الله خامنه ای بیان کردند: جمهوری اسلامی ایران هر وظیفه‌ای در این زمینه داشته داشته باشد با قدرت و صلابت انجام خواهد داد. آنچه که لازم باشد را انجام می‌دهیم. همانطور که انجام گرفت و در آینده هم لازم شود انجام می‌گیرد.

 

 


 

رهبر انقلاب: کار درخشان نیروهای مسلح ما یک کار کاملاً قانونی و مشروع بود

کاری که نیروهای مسلح ما کردند کمترین کاری برای رژیم غاصب صهیونی در برابر جنایت‌های حیرت آور آن رژیم بود. رژیم خون آشام رژیم گرگ صفت سگ هار آمریکا در منطقه. جمهوری اسلامی هر وظیفه‌ای در این زمینه داشته باشد با قدرت و صلابت و قاطعیت انجام خواهد داد.

 

ما در انجام این وظیفه نه تعلل می‌کنیم نه شتاب‌زده می‌شویم توجه کنید نه تعلل می‌کنیم کوتاهی نمی‌کنیم دچار شتاب‌زدگی هم نمی‌شویم آنچه که منطقی‌ست آنچه که معقول است آنچه که درست است به نظر تصمیم‌گیران نظامی و سیاسی در وقت خود در هنگام خود انجام می‌گیرد کما اینکه انجام گرفت و در آینده هم اگر لازم شد باز انجام خواهد گرفت.


 

رهبرانقلاب: اگر مسلمانان وحدت داشته باشید رحمت خداوند شامل حالشان می‌شود

رهبر انقلاب با بیان اینکه اگر شما مسلمانان با یک دیگر وحدت و همدلی داشته باشید رحمت خداوند شامل حال شما می‌شود، اظهار کردند: در آیه‌ای که قرائت کردم مسئله مهم پیوستگی مؤمنین مطرح شده است. در تعبیرات قرآنی به این پیوستگی گفته می‌شود ولایت. در این آیه نتیجه این ولایت و همبستگی رحمت الهی معرفی می‌شود. یعنی اگر شما مسلمانان با یک دیگر وحدت و همدلی داشته باشید رحمت خداوند شامل حال شما می‌شود. آیه شریفه را با ذکر عزت الهی و حکمت الهی پایان می‌دهد.

 

 

 

 


 

خطبه های رهبر انقلاب آغاز شد

بانگ اذان ظهر به افق تهران طنین انداز شد و رهبر انقلاب برای ایراد خطبه‌های تاریخی در جایگاه حاضر شدند.

 

 


 

حضور رهبر انقلاب به همراه روسای قوا در بزرگداشت شهید نصرالله

تصویری از حضور رهبر انقلاب به همراه رؤسای قوا در بزرگداشت شهید نصرالله

حضور رهبر انقلاب به همراه روسای قوا در بزرگداشت شهید نصرالله


 

هم اکنون؛ مداحی میثم مطیعی در حضور رهبر انقلاب و مردم

میثم مطیعی مداح اهل بیت، از لحظاتی پیش در حال مدیحه سرایی و روضه خوانی در مصلای امام خمینی است.

 

‌‌‌‌ خیل مردم مشتاق از پاسی از شب برای حضور در نماز جمعه تهران به امام رهبر انقلاب و همچنین مراسم گرامیداشت سیدحسن نصرالله در مصلا حضور دارند. رهبر انقلاب نیز لحظاتی پیش به این جمعیت پیوستند.


 

بخشی از خطبه‌های نماز جمعه امروز تهران به زبان عربی ایراد خواهد شد

حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی در خطبه‌های نماز جمعه امروز تهران، بخشی از خطبه‌ی خود را به زبان عربی خطاب به همه‌ی دنیای اسلام به‌ویژه ملّت عزیز لبنان و فلسطین ایراد خواهند کرد.
متن عربی و ترجمه فارسی این بخش از خطبه‌ها همزمان با ایراد سخنان رهبر انقلاب، در رسانه KHAMENEI.IR منتشر خواهد شد.

 

بخشی از خطبه‌های نماز جمعه امروز تهران به زبان عربی ایراد خواهد شد

همچنین می‌توانید اخبار تکمیلی، تصاویر و ویدئوهای مربوط به حضور رهبر انقلاب و اقامه نماز جمعه تهران را در رسانه KHAMENEI.IR و حساب‌های این رسانه در شبکه‌های اجتماعی با هشتگ #جمعه_نصر دنبال کنید.


 

هم اکنون؛ ورود رهبر انقلاب اسلامی به مصلای تهران

حضرت آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب اسلامی لحظاتی پیش در میان خیل جمعیت حاضر در مصلای تهران حضور یافت.

مراسم گرامیداشت شهید سید حسن نصرالله از ساعتی پیش به میزبانی رهبر انقلاب در مصلای تهران با حضور انبوه جمعیت مشتاق در حال برگزاری است.

 

 


 

حضور سران قوا در مصلای امام خمینی(ره) تهران

سران قوای سه گانه لحظاتی پیش در صف اول مصلای امام خمینی (ره) تهران حضور یافتند.

 

 

تبلیغات در طلوع اقتصاد
بانک صادرات ایران
بانک صادرات ایران
تبلیغات در طلوع اقتصاد
تبلیغات در طلوع اقتصاد
تبلیغات در طلوع اقتصاد
تبلیغات در طلوع اقتصاد
تبلیغات در طلوع اقتصاد