پنجشنبه 29 شهریور 1403

دو معاون جدید وزارت راه و شهرسازی منصوب شدند

وزیر راه وشهرسازی در احکامی جداگانه «شهرام ملکی» به عنوان سرپرست شرکت عمران شهرهای جدید و «مسعود بیات‌منش» را به عنوان معاون مسکن و ساختمان منصوب کرد.
کد خبر: 5860
زمان انتشار: 21 شهریور 1403 ساعت 14:00:23
دو معاون جدید وزارت راه و شهرسازی منصوب شدند

«فرزانه صادق» وزیر راه و شهرسازی در حکمی «مسعود بیات منش» را به عنوان معاون مسکن و ساختمان خود منصوب و از هادی عباسی معاون سابق مسکن و ساختمان تقدیر و تکریم کرد.

وزیر راه و شهرسازی خطاب به «مسعود بیات منش» در حکم خود آورده است: نظر به تعهد، تخصص و تجربیات جنابعالی به موجب این حکم با حفظ سمت به عنوان "سرپرست معاونت مسکن و ساختمان" وزارت راه و شهرسازی منصوب می‌شوید.

در ادامه این حکم آمده است: انتظار می‌رود با بهره‌گیری از ظرفیت‌های قوانین بالادستی حوزه مسکن و ساختمان و با سرلوحه قرار دادن سیاست‌های کلی نظام، سند چشم انداز و قانون برنامه هفتم توسعه جمهوری اسلامی ایران در چهارچوب میثاق دولت وفاق ملی در انجام مسئولیت‌های محوله موفق و موید باشید.

بیات منش پیش از نیروهای باسابقه راه و شهرسازی استان زنجان بوده است که در سوابق او معاون اداره کل راه و شهرسازی زنجان مدیرکلی راه و شهرسازی استان زنجان وجود دارد. وی از سال گذشته نیز مدیرکل راه و شهرسازی استان خوزستان بوده است.

همچنین وزیر راه و شهرسازی، در حکمی «شهرام ملکی» را به عنوان سرپرست شرکت عمران شهرهای جدید منصوب و از سعید غفوری مدیرعامل سابق شرکت عمران شهرهای جدید تقدیر و تکریم کرد.

وزیر راه و شهرسازی خطاب به «شهرام ملکی» در حکم خود آورده است: نظر به تعهد و تجارب ارزنده و توانمندی‌های مدیریتی و اجرایی جنابعالی به موجب این حکم به عنوان «سرپرست شرکت مادر تخصصی عمران شهرهای جدید» منصوب می‌شوید.

در ادامه این حکم آمده است: امید است با اتکال به خداوند متعال، ضمن استفاده از ظرفیت‌های همکاران آن مجموعه و در چهارچوب سیاست‌های کلی نظام، سند چشم انداز و برنامه هفتم توسعه نسبت به انجام تکالیف و وظایف محوله در راستای دستیابی به اهداف دولت وفاق ملی اهتمام ورزید.

گفتنی است، «شهرام ملکی» معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کردستان و مدیرکل راه و شهرسازی استان لرستان را در سوابق فعالیتی خود دارد.

انتهای پیام/ای 

تبلیغات در طلوع اقتصاد
بانک صادرات ایران
بانک صادرات ایران
تبلیغات در طلوع اقتصاد
تبلیغات در طلوع اقتصاد
تبلیغات در طلوع اقتصاد
تبلیغات در طلوع اقتصاد
تبلیغات در طلوع اقتصاد