جزئیات بیمه تکمیلی جدید بازنشستگان

بیمه تکمیلی جدید برای بازنشستگان به این نحو بوده که ثبت‌‌نام طرح آرامش 1401 ویژه بازنشستگان و مستمری‌‌بگیران تحت‌پوشش ساتا برای بهره‌مندی از خدمات بیمه‌نامه درمان تکمیلی آغاز شد.
کد خبر: 449
زمان انتشار: 12 آبان 1401 ساعت 13:15:27
جزئیات بیمه تکمیلی جدید بازنشستگان

طلوع اقتصاد: حسین عبدالوند مدیر بیمه‌های درمان کوثر در مورد بیمه تکمیلی بازنشستگان گفت: افرادی که حضوری به دفاتر ساتا مراجعه می‌کنند باید اصل شناسنامه و کارت ملی سرپرست، آخرین برگه حقوقی سرپرست و اصل و تصویر شناسنامه وکارت ملی افراد تحت‌تکفل و غیر تحت‌تکفل را همراه داشته باشند.

 وی با اشاره به اینکه قرارداد بیمه‌نامه درمان تکمیلی بین بیمه کوثر و سابا، برای هفتمین سال متوالی تمدید شد، خاطرنشان کرد: ثبت‌نام در این طرح اختیاری است و هیچ هزینه‌ای برای ثبت‌نام دریافت نمی‌شود.

مدیر بیمه‌های درمان کوثر با تاکید بر این که اعتبار بیمه‌نامه آرامش 1401 از ابتدای آذرماه سال‌جاری آغاز می‌شود، گفت: این بیمه‌نامه با افزایش تعهدات نسبت به سال قبل در قالب دو طرح با حق‌بیمه ماهانه 195هزار تومان و150هزار تومان به ازای هر نفر ارائه می‌شود.
[yektanet.com]

عبدالوند با اشاره به اینکه بازنشستگانی که می‌خواهند تحت‌پوشش این بیمه‌نامه قرار بگیرند، علاوه بر خود، باید همه اعضای خانواده تحت‌تکفل‌شان را ثبت‌نام کنند، افزود: همچنین با شرط داشتن بیمه پایه، بازنشستگان امکان استفاده از خدمات طرح آرامش 1401را برای پدر و مادر و نیز فرزندان شاغل مجرد و فرزندان متاهل (در صورت ثبت‌نام همسر و فرزندان) خود دارند.

وی از امکان ثبت‌نام همسران و فرزندان بازنشستگانی که فوت شده‌اند نیز در طرح آرامش خبر داد و افزود: ثبت‌نام این مستمری‌بگیران نیز مطابق شرایط بازنشستگان انجام می‌شود، اما برای فرزندان مستمری‌بگیران دوره انتظار سه‌ماهه در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/

تبلیغات در طلوع اقتصاد
بانک صادرات ایران
بانک صادرات ایران
تبلیغات در طلوع اقتصاد
تبلیغات در طلوع اقتصاد
تبلیغات در طلوع اقتصاد
تبلیغات در طلوع اقتصاد
تبلیغات در طلوع اقتصاد