پیش فروش ایران خودرو با تحویل فوری از 22 بهمن+ شرایط
طلوع اقتصاد: پیش فروش ایران خودرو مدتی است که عملی شده است . محصولات ایران خودرو به صورت قرعه کشی ارائه می شد که در این میان پیش فروش ایران خودرو طرفدار زیادی دارد. پیش فروش ایران خودرو با قیمت جدید ارائه میشود.اما به راستی مزایای خرید خودرو به صورت اقساطی چیست و چرا اینچنین خریدی بهترین گزینه برای ماشیندار شدن قلمداد میشود؟در این مقاله سعی داریم درباره پاسخ به این پرسش مهم مطالب جامعی ذکر کنیم و با شما درباره شیوه خرید خودروهای جدید و زیبای ایران خودرو و سایپا یعنی تارا و شاهین به صورت اقساطی مواردی را در میان بگذاریم. اخیرا مبحث پیش فروش ایران خودرو در حال بررسی است و احتمال حذف این شرایط برای خریداران وجود دارد . پس خواندن هیچ یک از قسمتهای این مقاله را از دست ندهید و با دقت آن را تا انتها دنبال کنید.نخستین مزیت برای خرید اقساطی خودرو و شرکت در طرحهای پیش فروش ایران خودرو و سایپا این است که میتوان با رقمی پایینتر خودرویی بهتر سوار شد.
دنا پلاس نسخه پایه با کد 70322 و با حذف برخی از آپشنها مانند رینگ آلومینیومی و ترمزعقب دیسکی عرضه میشود. این خودرو که در جدیدترین طرح فروش ایران خودرو در بورس کالا عرضه شده است در این معاملات با قیمت 380 میلیون تومان معامله شد و قیمت تمام شده دنا پلاس نسخه پایه در بورس کالا حدود 440 میلیون تومان خواهد بود.
حدف آپشنهای ساده مانند رینگ آلومینیومی و جایگزین شدن با قالپاق پلاستیکی و حذف ترمز دیسکی و جایگزین نمودن آن با تکنولوژی قدیمی ترمز دیسکی از پسرفتهای این خودرو با هدف صرفهجویی در هزینه تمام شده و کاهش قیمت در دناپلاس پایه است.
ارائه نسخه ساده خودرو در محصولات مختلف از جمله سمند، پژو پارس و... توسط خودروساز اول کشور سابقه داشته است. حذف آپشن ایمنی مدرن و پیشرفته ترمز دیسکی و جایگزینی آن با ترمز قدیمی کاسهای یکی از اتفاقات بسیار منفی در این خودرو است که به ایمنی این خودرو لطمه وارد میکند.
حذف رینگ آلومینیومی با تمام مزایای آن مانند کنترل پذیری بهتر خودرو، افزایش شتاب، کارآیی بهتر سیستم ترمز و کاهش مصرف سوخت، افزایش عمر لاستیک، سایش یکنواخت لاستیک، مقاومت به خوردگی و زنگ زدن، افزایش ایمنی خودرو در سرعت های بالا، بالانس مناسب تر، قابلیت جذب ارتعاش مناسب، مقاومت به ایجاد ترک و افزایش ترک و... یک اتفاق منفی دیگر در دناپلاس ساده است که خودروساز با ایجاد تغییرات به ظاهر کم اهمیت، به سادگی کیفیت محصول و امنیت مسافران را فدای قیمت تمام شده محصول نموده است.
پیش فروش ایران خودرو
براساس ابلاغیه جدید وزارت صنعت به شرکتهای خودروساز فعلاً فروش خودرو توسط خودروسازان متوقف شده است.
در این بخشنامه اعلام شده به منظور ایجاد شفافیت و افزایش رضایتمندی مردم و همچنین دستور وزیر صنعت جهت ایجاد سامانه یکپارچه، فروش خودرو صرفاً از طریق سامانه متمرکز که متعاقباً توسط وزارت صنعت معرفی میگردد انجام شود و هرگونه عرضه از طرق دیگر فوراً متوقف گردد.
پیش فروش ۴ محصول ایران خودرو از فردا
دور جدید جدید پیش فروش محصولات شرکت ایران خودرو به روش قرعه کشی از فردا سه شنبه ۶ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ آغاز خواهد شد.دور جدید جدید پیش فروش محصولات شرکت ایران خودرو به روش قرعه کشی از فردا سه شنبه ۶ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ آغاز خواهد شد.
شروع طرح: ۱۴۰۱/۰۲/۰۶!
پایان طرح: ۱۴۰۱/۰۲/۰۸
محدودیت: قرعه کشی
زمان قرعه کشی: ۱۴۰۱/۰۲/۱۰
بخشنامه فروش عادی و مادران با موعد تحویل حداکثر یکساله:
مثلا تصور کنید کسی بخواهد با رقمی معادل یکصد میلیون تومان نسبت به خرید خودرو اقدام کند. اینجاست که بجز پراید دست دوم و کارکرده گزینه دیگری برای خریدار محترم باقی نخواهد ماند. اما همین فرد اگر سراغ شرکتهای معتبر فروشنده خودرو مثل فرنام خودرو برود، میتواند با همان یکصد میلیون تومان خودروهای مختلفی مثل پژو ۴۰۵ و یا سمند از ایران خودرو و یا تیبا و ساینا از سایپا بخرد و آنرا فوری تحویل بگیرد.
شاید بگویید خرید نقدی دست دوم فقط یکبار هزینه دارد و تمام اما خرید اقساطی به پرداخت ماهانه موکول میشود و اگر کسی بخواهد در طرح فروش اقساطی ایران خودرو و سایپا شرکت کند، باید در ادامه هم هزینه اقساط را بپردازد. اما این حرف درست و دقیق نیست؛ به عللی که در ادامه خواهد آمد.
خرید خودروی دسته دوم یعنی استقبال از هزینههای تعمیر و تعویض قطعات مصرفی خودرو. خرید خودروی دست دوم یعنی هزینهکرد برای تعویض تسمه تایم و یا هزینه برای تعویض رادیات پوسیده و سوراخ شده. شاید اگر کسی همین هزینهها را باهم جمع بزند و از آن میانگین بگیرد، این میانگین از هزینه اقساط خرید قسطی خودرو بیشتر هم بشود!