مدارس تهران تا پایان هفته تعطیل شد؟

تدوام سرما موجب تعطیلی سه روزه ادارات و مجازی شدن مدارس تهران شد. اما آیا با توجه به پیش‌بینی هواشناسی تهران و تدوام توده سرما در کشور، مدارس تهران تا روز چهارشنبه تعطیل می‌شود؟
کد خبر: 2361
زمان انتشار: 26 دی 1401 ساعت 12:54:56
مدارس تهران تا پایان هفته تعطیل شد؟

طلوع اقتصاد: سرمای هوا امروز مدارس و دانشگاه‌های تهران را مجازی کرد. امتحانات برخی از دانشگاه‌ها از جمله دانشگاه تهران و تربیت مدرس نیز لغو شد. اما آیا ممکن است مدارس تهران تا آخر هفته تعطیل شود؟

مازیار غلامی، مدیرکل اداره هواشناسی استان تهران با بیان اینکه طی امروز بارش برف و کولاک در تهران پیش‌بینی می‌شود، گفت: «این پدیده جوی تا حدود ۲۴ ساعت استان را تحت تاثیر قرار می‌دهد. کوهنوردان به دلیل پدیده مه و کولاک از صعود به ارتفاعات بپرهیزند.»

مدیرکل اداره هواشناسی استان تهران ادامه داد: «تا روز چهارشنبه (۲۸ دی) هوای سرد در تهران ماندگار است بنابراین احتمال یخبندان در نیمه شمالی تهران وجود دارد. از سه‌شنبه (۲۷ دی) نیز روند افزایش آلاینده‌ها پیش‌بینی می‌شود.»

به گفته غلامی این توده سرما، از عرصه‌های بالاتر یعنی جنوب کشور روسیه، سیبری و قزاقستان به کشور نفوذ کرد و تا نیمه کشور را تحت تاثیر قرار داد. همچنین به علت وسعت زیاد و حرکت کند این توده سرما ماندگاری آن طولانی‌تر شد. (ایسنا)

در حال حاضر در برخی مناطق کشور گاز قطع شده است که وزیر نفت راه‌حل مدیریت آن را صرفه‌جویی مردم می‌داند.

با توجه به پیش‌بینی هواشناسی تهران و تداوم سرما تا روز چهارشنبه، تعطیلی مدارس در روزهای اخیر، احتمال آن می‌رود که مدارس تهران تا روز چهارشنبه تعطیل و مجازی شود.

اختلال در سامانه آموزشی شاد

مدارس برخی از شهرها امروز به صورت مجازی و غیرحضور برگزار شد. در همین حال مسئولان سامانه شاد از اختلال در این برنامه خبر داده‌اند.

تیم فنی و پشتیبانی شاد در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که با فراگیر شدن موج سرما و برودت هوا و غیرحضوری شدن کلاس‌ها، اختلال مختصری در زیرساخت‌های فنی مربوط به شاد به وجود آمده است که ارسال و دریافت پیام‌ها را با تأخیر مواجه می‌کند.

تبلیغات در طلوع اقتصاد
بانک صادرات ایران
بانک صادرات ایران
تبلیغات در طلوع اقتصاد
تبلیغات در طلوع اقتصاد
تبلیغات در طلوع اقتصاد
تبلیغات در طلوع اقتصاد
تبلیغات در طلوع اقتصاد